COVID-19 Update (Bijwerking 03/08/20)

Beste medewerkers ENGIE, beste klanten ENGIE Fleet

Een uitzonderlijke situatie, vergt uitzonderlijke maatregelen!

Het ENGIE Fleet-team is sinds vrijdag 20/03/2020 in gedeeltelijke telewerkmodus en dat om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn.

Hierbij vindt u een lijst met uw belangrijkste vragen en acties die mogelijk worden beïnvloed door de sluiting of de tijdelijke reorganisatie van bedrijven uit de automobielsector:

  • Toegang tot de configurator voor voertuigen
Operationneel
  • Beheer van bestellingen voertuigen
Operationneel
  • Inschrijving van leasingvoertuigen
Operationneel
  • Levering/ophaling nieuw voertuig
Operationneel

Contacteer uw dealer voor meer informatie of voor een afspraak.

  • Onderhoud van voertuigen
Onderhoud en technische herstellingen zijn opnieuw toegelaten, rekening houdend met de geldende voorzorgsmaatregelen
  • Naar de technisch controle gaan met uw voertuig
Operationneel

Meer info: link

  • Koetswerkherstellingen
Opérationneel
  • Glasbreuk
Operationneel

Meer info: link

  • Pechbijstand 24/7
Operationneel via leasor
  • Levering Pool voertuigen
Operationneel
  • Levering van korte termijn voertuigen (voor onze klanten)
Leveringen en afhalingen blijven operationeel, maar alle interventie zijn beperkt (buiten met extra hygiëneregels)
  • Bandencentrale
Operationneel

Bandencentrale lijst : link

 

Vragen over reizen naar het buitenland? Check deze link

Mogen wij u vragen om al uw aanvragen ENKEL PER EMAIL te sturen via dit link .

Wij zijn open van 8u tot 12u en van 13u tot 17u (16u20 op vrijdag).

Wij zullen zeker niet nalaten om u op de hoogte te houden van eventuele aanpassingen.

In naam van het volledige team Engie Fleet, wens ik u het allerbeste in deze moeilijke periode.

Zorg goed voor uzelf en bescherm ook anderen.

Gilberte VEREEKEN,

General Manager ENGIE Fleet.

Share on